عكسهاي فتوشاپي رسوا مي شوند
دردسر سوء استفاده از تصاوير و عكسهايي كه با فتو شاپ با هدف منافع خاص دستكاري مي شوند اروپايي ها را به اين فكر انداخته است كه توسط قوانين پارلماني، تبليغاتچي ها را وادار كنند كه با نصب برچسب و اطلاعاتي در مورد عكس نسبت به مصنوعي بودن يا غير واقعي بودن مضمون عكس به بينده هشدار داده شود در غير اين صورت اين سوء استفاده از عكسهاي تبليغاتي به مثابه جرم شناسايي شود!.
در طي دهه اخير بسياري از عكسها كه بويژه از مانكنهاي معروف لباس گرفته مي شده است با كمي تا قسمتي دستكاري ديجيتال همراه بوده است و به نظر احزاب ليبرال بريتانيا و پارلمان فرانسه اين تلقي غلط در مورد آنچه كه مشخصات واقعي و طبيعي يك زن يا مرد زيبا يا خوش هيكل است به اذهان عمومي راه پيدا كرده است و تبديل به عادتهاي غلط تغذيه يا كاهش وزن گرديده است...
به طور نمونه جنجال بر سر اضافه وزن يكي از اين مدلها و خاتمه قرار داد وي توسط Ralph Laurenبه اين حقيقت منجر شده است كه عليا مخدره مذكور از ابتدا هم داراي مشخصات اندامي مانند عكسهاي روزگار اوج نبوده است!!.در اين ميانه آمريكائيها كه صرفه بيشتري از چنين نوع تبليغاتي در مطبوعات و رسانه هايشان مي برند با استفاده ازحربه قوانين آزادي بيان هنوز با الصاق برچسبهاي اطلاع رساني بر روي عكسهاي فتوشاپي موافقت ندارند!.
پ.ن: به نظر من اطلاع رساني به مصرف كننده و سپس انتظار مصرف داشتن منطقي تر است!
پ.ن: خانمها و آقاياني كه رسيدن به بعضي ابعاد و اندازه ها را براي دور كمر و شانه و شكم و انواع اعمال جراحي سر و صورت و سينه و باسن را به جان مي خرند توجه كنند كه فقط از روي يك عكس فتوشاپي گرته برداري مي كنند! و آنچه نيز در پايان ساخته مي شود چهره و اندام يك زن و مرد ايده آل طبيعي نيست...
در طي دهه اخير بسياري از عكسها كه بويژه از مانكنهاي معروف لباس گرفته مي شده است با كمي تا قسمتي دستكاري ديجيتال همراه بوده است و به نظر احزاب ليبرال بريتانيا و پارلمان فرانسه اين تلقي غلط در مورد آنچه كه مشخصات واقعي و طبيعي يك زن يا مرد زيبا يا خوش هيكل است به اذهان عمومي راه پيدا كرده است و تبديل به عادتهاي غلط تغذيه يا كاهش وزن گرديده است...
به طور نمونه جنجال بر سر اضافه وزن يكي از اين مدلها و خاتمه قرار داد وي توسط Ralph Laurenبه اين حقيقت منجر شده است كه عليا مخدره مذكور از ابتدا هم داراي مشخصات اندامي مانند عكسهاي روزگار اوج نبوده است!!.در اين ميانه آمريكائيها كه صرفه بيشتري از چنين نوع تبليغاتي در مطبوعات و رسانه هايشان مي برند با استفاده ازحربه قوانين آزادي بيان هنوز با الصاق برچسبهاي اطلاع رساني بر روي عكسهاي فتوشاپي موافقت ندارند!.
پ.ن: به نظر من اطلاع رساني به مصرف كننده و سپس انتظار مصرف داشتن منطقي تر است!
پ.ن: خانمها و آقاياني كه رسيدن به بعضي ابعاد و اندازه ها را براي دور كمر و شانه و شكم و انواع اعمال جراحي سر و صورت و سينه و باسن را به جان مي خرند توجه كنند كه فقط از روي يك عكس فتوشاپي گرته برداري مي كنند! و آنچه نيز در پايان ساخته مي شود چهره و اندام يك زن و مرد ايده آل طبيعي نيست...