Friday, April 4, 2008

درس تجارت در مکتبTradewinds 2

دوستان می دانند که بازیهای کامپیوتری مورد علاقه من منحصر می شوند به تتریکس(در گوشی موبایلم!),نوعی اسنوکر(از انواع فلش و کم حجم) , نوعی مبارزه مسلحانه تن به تن در مایه شبکه(با بروبچ خانواده و لپتاپ هایشان صفایی دارد!) و این آخری که نوعی بازی از انواع استراتژی است و مربوط به تجارت و جنگ و سیاست می باشد و در قرن هیجدهم می گذرد...


از نکات جالب بازیTradewinds 2,مضامین منحصر بفردی است که در بازی مطرح می شود و باید برای شروع و ادامه موفقیت آمیز در تجارت بدان توجه کرد:
در جوانی بدنبال ایجاد رابطه و انجام فرایضی برای کله گنده ها باشید تا بعدها به موقع به کمکتان بیاییند یا در حیطه بازار برایتان دردسر درست نکنند!.


در میانسالی به سرعت به دنبال انباشتن سرمایه در حدی باشید که عرضه و تقاضای بازار را به خوبی مدیریت کنید,پس از جمع آوری این حد از سرمایه بدنبال راهکارهای سرمایه گذاری در بازارهای موفق باشید,ریسک و خطر رقبا و آنهایی که مانند دزدان دریایی بر سر راه شما کمین کرده اندهیچگاه از بین نمی رود , پس فراموش نکنید توان مالی به معنای امنیت نیست و بایستی همیشه بدنبال تامین امنیت شخصی مستقل از پشتوانه قانون و دستگاههای ذیربط باشید!.
پ.ن: بازی Tradewinds 2 را برادرم با کد و مخلفات به صورت رسمی از شرکت سازنده خریده بود و در اختیارم گذاشت ولی شما می توانید نسخه مجانی آن را درسایتشان امتحان کنید.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes