Wednesday, April 9, 2008

فوت كوزه گري در خودروسازي


بازفراخواني محصول براي رفع عيبهاي احتمالي يا پيشبيني شده،از اعتبار و محبوبيت نام يك برند معروف نمي كاهد،بلكه تعهد سازنده و پاسخگويي در قبال افكار عمومي را ثابت ميكند.
شركتهاي مانند جنرال موتورز و تويوتا راه طولاني را براي ايستادن در رتبه بزرگترين توليدكنندگان اتومبيل پيموده اند و فراخواني بيش از 660 هزار اتومبيل ساخت سالهاي 2003 و 2004 براي رفع عيب مربوط به پنجره هاي آنها در كنار هزينه هاي منتج ،فقط نفعي به نام خوشنامي و افزايش اعتماد مشتري به همراه خواهد داشت.لينك خبر
پ.ن: ايران خودرو، سايپا و اذناب بايد اين معاني را بفهمند و قبل از نابودي سهم بازارهايشان در آينده نزديك توسط رقبايي كه پشت مرز صف كشيده اند به جاي هزينه هاي كلان براي تشكيلات عريض و طويل تضمين كيفيت به كيفيت واقعي،آنطور كه هست بيانديشند!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes