Sunday, April 13, 2008

فرنگيهاي كم جنبه و بانوي اوٌل آلامد اليزه


ريسك اين كه آدم معروفي باشي و بعد تصميم بگيري در جهتي خيلي متفاوت باز هم معروفتر باشي،به مراتب بالاتر از اين است كه هيچ كس تو را نشناسد و يك شبه در پي رمل و اسطرلاب تصميم گرفته شود كه تو البته كاملاً اشتباهي! يك آدم خيلي معروف و خيلي قدرتمند باشي!.
كارلا بانوي اول اليزه و ورساي،براي خوش درخشيدن و چشمها را بر
Catwalk خيره كردن هيچ كم نداشت و فقط در پي ادامه دادن مسير موفقيت با توجه به اينكه در سن و سال فعلي شايد كمترحس اغوا كننده زوم لنز دوربينها را بر روي خودش تجربه ميكرد،خام شد و تن به ازدواج با مردي داد كه ملغمه اي از دردسر و شهرت را در وادي پرپيچ و خم ازدواج مجدد و بانوي اولي به او هديه داد!.
جماعت كم ظرفيت و بي جنبه! فرنگي هم كه دلشان ضعف ميرود براي همچين سوژه اي!،چنان طوفاني از بي آبرويي و هجويه براي بانوي محترم و مجدد! ساركوزي راه انداخته اند كه گويي اين عكسها و فيگورهاي دلبرانه را كارلا بعد از ازدواج اختراع كرده است!،برويد خدا را شكر كنيد كه كارلا جزء شرايط ضمن ازدواج حق ادامه شغل سابق را از ساركوزي اخذ نكرده بود والا الان چي مي كرديد؟،اين عكسهاي تاريخ گذشته و مربوط به دوران دوشيزگي كارلا را هم هرچقدر مي توانيد گرانتر در حراجيها بفروشيد!،ملت فرانسه بيدارتر مي شود!.
پ.ن: پرونده دوران فعاليت حرفه اي كارلا به روايت رويترز در يك آلبوم و گزارش فروش عكس كمي تا قسمتي برهنه وي در نيويورك به مبلغ ناچيز ...
پ.ن: ببينم اينقدر اين حرف و حرف كشيها را ادامه مي دهند تا ساركوزي را بر سر دو راهي هزار راه نرفته بگذارند؟!!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes