Friday, April 25, 2008

هرچه نه بدتر چهارپايان در رستوران چينيGuolizhuang



مشهور است كه چينيها هر چيزي را كه چهار پا داشته باشد مي خورند غير از ميز! و هر چيز را كه بتواند پرواز كند به جز هواپيما و هلي كوپتر! و آنها كه آسياي جنوب شرق را سياحت كرده اند ،رستورانهايي را به ياد مي آورند كه منوهاي عجيب و غريب داشته است،گزارش اخير اشپيگل از رستوران Guolizhuang در پكن شما را با خوراكيهايي آشنا مي كند كه فقط در چين خورده خواهند شد و متعلقند به اعضاي هرچه نه بدتر انواع حيوانات ! كه گويا به جهت فايده اي كه چينيها از آن مي برند براي تقويت مردانگي و تقويت سلولهاي پوست!توصيه مي شوند!.لينك خبر


جزيره نشينان اروپا نيز از دنبلان گوسفند خوراكي ارزان قيمتي را در طبقه ضعفا! مصرف مي كنند و ايرانيها نيز البته كمتر متشرعين!، هم در هنگام ذبح گوسفند آن را به سيخ مي كشند و مزه كنار آب شنگولي ! هم لقب گرفته است.
پ.ن: با مزه اينكه تا قبل از همه گير شدن حكم كراهت دنبلان گوسفند،در هر قصابي يا جگركي به وفور و ارزان پيدا مي شد وفقط هم طرفدارانش آن را تناول مي كردند،ولي بلافاصله پس از حكم حكومتي اش!،ناياب شد و پير و جوان به دنبال آن از قصاب محل آن را طلب مي كنند و قيمتش هم بالا رفته است!.
پ.ن: عكسهايي كه مي بينيد از آلبوم همين لينك در اشپيگل برداشته ام و بعضي از آنها را بهتر است در همان آلبوم ببينيد تا بعضي از متشرعين ما را به چيزهاي بدبد متهم نكنند!.اولين عكس عضو محترم!(به ياد اسدالله ميرزا!) يك نوع گاوميش كوهان دار مادر مرده! است و دومي همان خوراك دنبلان گوسفندي است با مخلفات و سس مايونز!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes