Saturday, February 9, 2008

ساق ، نه ببخشيد ! ساحل سيمين!




بعد از هرمز نوبت به اقامتگاه 24 ساعته اي كه برايمان در قشم در نظر گرفته بودند رسيد،پلاژي با ماسه هاي طلايي وتنوع گوش ماهي و سخت پوستان دريايي كه در حاشيه صنعتي نشدن سواحل جنوبي قشم هنوز دست نخورده و بكر باقي مانده است!.




پلاژ سيمين محصول رشد سريع مناطق آزاد در دوران موسوم به كارگزاران بود كه در دولتهاي بعد با افول سرمايه گذاري روبرو شد و الان هم اگرچه يكي از دو يا سه انتخاب مسافران قشم براي بيتوته محسوب مي شود ولي هنوز به توسعه و تجهيز نياز دارد.


امكانات شنا و غواصي و جت اسكي،دوچرخه سواري،حمام آفتاب بر روي شنهاي طلايي! و ورزشهاي ساحلي موجود است و اتاقهايي شايد در حد و اندازه هتلهاي سه ستاره وطني نيز مهيا شده است.
پ.ن: براي من و يسنا بيشترگوش ماهي جمع كردن و قدم زدن در ساحل و كمي هم عكاسي در اين وقت كم ميسر شد و مامان يسنا هم مراكز خريد قشم و درگهان را با خدمات حمل بار توسط يسنابابا! در نورديدند!.
پ.ن: پلاژ با غارهاي تاريخي"خربس" هم مجاور است و به جزيره لارك از جنوب نيز دسترسي دارد.
پ.ن: از دوستاني كه به اينترنت و كامپيوتر آشنايي و دسترسي دارند، مي خواهم كه مكانهايي را كه در ايران و خليج پارس تفحص كرده اند با برچسب نام و مشخصات در ويكيمپيا ثبت كنند، از اين طريق آدرس دهي بسيار راحت خواهد بود.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes