Friday, October 17, 2008

نقشها بعد از او می آیند



سی سال از آن سالهایی که اخلاقیات بخشنامه ای در این کشور باب شد,می گذرد و در این مدت انواع راهکارهای حمایتی به انواع تولیدات فرهنگی که همان مندرجات بخشنانه های کذایی را به انواع لطایف الحیل در مغز کوچک و بزرگ بکوبد و فروکند ,به درآمدی برای اهالی فرصت طلب تبدیل شد و نتیجه چه بوده است؟؟!,آیا اخلاقیات ملکه ذهن مردم شده یا این که در خلاف جهت این سیاستهای نابسنده این ملت هر روز بیشتر از اخلاق فاصله گرفتند؟,فراموش نکنیم که فراهانی دختری دست پرورده همین دوران و بازیگری بود که با چادر و مقنعه و سناریوهای اشک آور و در خدمت ایثار و جنگ به شهرت رسید! و نداشتن حجاب یا حجاب برتر از ارزشهای انسانی اش نمی کاهد ,چون به یکباره چند قطعه پارچه نمی تواند با بودن اخلاقیات بیاورد و با رفتن,آن را به همراه ببرد!!.
پ.ن: جشنواره هایی مانند این بار دیگر ثابت می کند که سیستم هنوز هم چیزی از جامعه خود نمی داند و نتوانسته است سوراخ دعا را بیاید!,صبر کردم تا جنجال افتتاحیه فیلم هالیوودی فراهانی آرام بگیرد و بعد یادآوری کنم.
پ.ن:فراهانی در همه فیلمهایش قبل از هر چیز فراهانی است بعنوان یک انسان و در مرحله بعد در مقام یک بازیگر در صورتی موفق است که در ایفای نقش موفق باشد و جایگاه انسانی او با نقشهایش مکدر نمی شود,نقشها بعد از او می آیند...

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes