Wednesday, October 15, 2008

زمان فردا صبح،مكان پارك ملت

مجيد مجيدي شترمرغها را تحت لواي آوازگنجشگها روي پرده نقره اي سينماي ايران برد و قاليباف در دل يك ساندويچ غول آساي 1500 متري به منوي غذاي ايراني معرفي خواهد كرد و چشم كه بر هم بزنيم مشكلات تامين وعرضه گوشتهاي سفيد و قرمز يك شبه ازاين مملكت رخت برخواهد بست!!.ازقرار اداره كل بانوان شهرداري تهران بعنوان برگزاركننده با همكاري سرآشپزهاي موسسه سانازو سانيا و تعاونيهاي كشت و صنعت و پرورش شترمرغ با تامين هزاركيلوگرم گوشت شترمرغ لخم و بي استخوان وجمعيتي بالغ بر 1500 خدمه و در حضور كارشناسان موسسه جهاني ثبت ركورد گينس ، فردا صبح راس ساعت 10 درپارك ملت بزرگترين اتفاق جهاني! ساليان اخيررا درايران برگزار كرده و از همه تهرانيها نيزبراي ديدن اين عمليات خارق العاده! دعوت بعمل آمده است.
پ.ن:ركورد قبلي گويا در دست ايتالياييها است با 1387 متر طول و فردا در مملكت امام زمان پوزه استكبار و امپرياليسم را يكبار ديگر برزمين خواهيم ماليد!!.اين اقدام با هدف ترويج غذاي سالم،فرهنگ‌‏سازي براي استفاده از گوشت شترمرغ به عنوان گوشت سالم، بدون كلسترول، داراي سطح انرژي پايين و بالاترين سطح آهن و پروتئين عنوان شده است.
پ.ن: مرسوم است در چنين ركوردگيريهايي وعده غذايي توليد شده بين حاضرين و دست اندركاران به رايگان تقسيم مي شود!،ولي هنوز در خبرها چيزي در اين مورد عنوان نشده است!.
پ.ن:من در سايت ركوردهاي جهاني گينس فقط ركورد بزرگترين ساندويچ از لحاظ وزني را پيدا كردم.
پ.ن:عكس ذيل نيزنمونه اي 44 متري از مكزيك است.




blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes