Monday, September 15, 2008

رسواییهای باکینگهام بر پرده سینما



پابرهنه آنلاین به مدد بعضی عقب ماندگیهای بروبچ شبکه! و مرورگر اپرا در مدت کوتاهی چندین فیلم را برای عموم امت روزه دار و همیشه در صحنه شرکت دانلود و توزیع کرده است که از این جمله است:The Bank Job
فیلم خوش ساخت بریتانیایی محصول همین چند ماه پیش(فوریه 2008) و به اندازه کافی سرگرم کننده ,حول و حوش یک پرونده مسکوت مربوط به سرقتی در 1971و مقارن دوران بیتلها(در صجنه هایی از فیلم جان لنون و زنش را بعنوان معاصرین اتفاق می بینید )که به زعم تحقیقات اسنادی فیلم به رسوایی های اخلاقی خاندان سلطنتی و امنیت ملٌی گره می خورد!,سایه رعب و وحشت ناشی از برملا شدن کثافتکاریهای اهالی باکینگهام که دامن دزدهای اجیر شده را می گیرد و از نگاه من گوشه زدن به بسیاری از وقایع شبیه به جوانمرگی پرنسس دیانا است که در بین اسناد طبقه بندی شدهMI5 بایستی تا چند دهه دیگر منتظر مجوز افشاء باقی بماند!.
پ.ن: به نوعی به یاد فیلم From Hellافتادم و مجموعه ای از قتلها که در ظاهر برای کشتن زنهای خیابانی و در واقع برای لاپوشانی رسوایی های جنسی و ازدواج با یک زن خیابانی توسط یک کاخ نشین لندنی , ترتیب یافت.
پ.ن: تمامی وقایع فیلمهای مذکور واقعی هستند و به گزارشات مستندی اتکا دارند, بعید نیست اشاره غیر مستفیم به جان لنون هم ارتباطی با مرگ اسرار آمیز وی داشته باشد!.


پ.ن:جیسون استاتهام دیگر به نمادی تبدیل شده که یک فیلم بریتانیایی را به موفقیت گیشه پیوند می زند.
پ.ن:سٌيد خبر داد كه شديداً قضيه اپراسواري كذب محض است و فيلمها ازطريق كپي هاي غير مجاز 6 عدد در يك دي وي دي تهيه شده و ازلحاظ ثواب منافاتي ندارند!!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes