Saturday, September 6, 2008

تفكرسازمان يافته درمقابل هياهو براي هيچ

اگربه دنبال پيشبيني وقايع شكل دهنده آينده وتشخيص كسب و كارهاي آوانگارد در دهه پيش رو هستيد،يك سرخط براي شماكافي است!،به دنبال آنهايي باشيد كه بخشي يا تمام هدفهاي آتي را همسو با تفكرات سبزو ديدگاههاي زيست محيطي دنبال مي كنند!،بازيافت و گرمايش زمين ديگراز مفاهيم فيگوراتيو و پزهاي نخبه پسند فاصله گرفته اند و به حقيقتهاي اجتناب ناپذيري تبديل شده اند،برندهاي معروف چاره اي ندارند مگر آنكه به اين جمعيت بيپوندند...
يكي از اين توليد كننده ها، برند معروف نايكي است كه درجوارگشايش يك فروشگاه بزرگ در برلين به برگزاري نمايشگاهي از كارهاي هنري در مورد5 محصول معروف و پرطرفدار نايكي درطي چند دهه توليد دست زده است ودراين ميان بهترين تصوير ذيل كه تركيب ايده بازيافت و يك نيمپوتين بسيار پرطرفدار نايكي در دهه 90 ميلادي است بعنوان يكي ازآثار شاخص به نمايش گذاشته شده است.لينك
پ.ن:بر خلاف تصورات صاحبين كسب وكارهاي داخلي وحتي متوليان محيط زيست !وطني،نيازي به برگزاري نمايشگاهاي متعدد زيست محيطي و هزينه هاي گزاف به نام محيط زيست نيست!،كافي است تفكر آن رواج يابد وبا تعامل سازنده درجوار هر فعاليتي مي توان از دستاوردهاي زيست محيطي نيز بهره برد!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes