Sunday, September 28, 2008

دورگه ايرلندي-ايتاليايي =خون+رقص


مهم نيست كه جان تراولتا را درچه سني يا در چه نقشي يا در چه فيلمي مي بينيد،چون به هرتقدير پيش زمينه فعاليتش و استعداد اعجاب انگيزش در رقص يك جايي خودش را نشان خواهد داد!.تراولتاي موزيكال گريس با جذابيتهاي جواني اش تا تراولتاي داستانهاي عامه پسند ، دو كاراكتر ملودرام و اكشن را با افزايش وزني چشمگيربه نمايش مي گذارد،ولي هر دو همان رقصنده اي هستند كه در اول بار تبار ايتاليايي اش وسپس تبار خشن و ايرلندي اش را به نمايش مي گذارد،ولي وقتي موسيقي آغاز مي شود ديگر اين تبار نيست بلكه كاركتر اصلي تراولتا است كه در روي سن رقص غوغا به پا مي كند...
تراولتا مدت كوتاهي بين موفقيت گريس و داستانهاي عامه پسند دچار افول هنري بود و در اين فاصله به خلباني تبديل شد كه چندين فروند هواپيما را در مالكيت دارد ولي دستمزد تراولتاي امروز دو رقمي است و باز هم باهمان كاراكتر نيمه خشن-نيمه رمانتيك كارش را بعنوان بازيگر،رقصنده و دوبلور ادامه داده است.
پ.ن:دوست دارم اگر فيلم موزيكال اسپري مو را ديده ايد بدون نگاه كردن به عناوين بازيگران حدس بزنيد تراولتا نقش چه كسي را بعهده دارد؟؟!!.
پ.ن: بهتر است بدانيد فيگورهاي تراولتا در رقص به شكل ايكون در آمده است و بويژه تويست معروفش با اما تورمن هميشه ديدني است.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes