Saturday, March 29, 2008

سه ديدگاه امروزي

امروز تصميم دارم كه به جاي يك مطلب طولاني و احياناً خسته كننده!،سه مطلب انتخابي از نسخه الكترونيكي روزنامه نيويورك تايمز امروز را معرفي كنم و ورود به مطلب را در اختيارتان مي گذارم،ادامه مطلب و مطالعه بيشتر را به خودتان واگذار مي كنم!:

مطلب اوٌل در مورد سگهاي اجاره اي است كه به ساير اقلام اجاره اي اضافه شده است و متقاضياني كه معمولاً حوصله نگهداري بلند مدت سگ را در منزل ندارند ولي يك گشت يك روزه يا قدم زدن با سگ را مي پسندند،ارضا مي كند(هميشه سگ را بعنوان يك حيوان خانگي دست آموز كه به عضوي از خانواده بدل مي شود ميشناختم،نكند نوبت فرزند اجاره اي و شوهر اجاره اي هم فرا رسيده است؟؟؟).

مطلب دوٌم حساسيتهاي بعضي آدمها را براي آشنايي يا ادامه روابط با ديگران با محوريت كتابهايي كه مطالعه مي كنند،مورد توجه قرار داده و نشان مي دهد كه جوامع مجازي چون Shelfari يا Facebook با كدامين نياز شكل گرفته اند!(من هم از آن كساني هستم كه اگر براي بار اول پا به منزل كسي مي گذارم به طرز غيرقابل كنترلي به دنبال كتابخانه صاحبخانه مي گردم تا برآوردي از طرف روبرو بدست آورم!).

مطلب آخر تا حدودي زيست محيطي است و اشاره به نوع جديدي از دزدي اتومبيل دارد!،در اين مقاله به نوع جديدي از سرقت اتومبيل يا در واقع سرقت قطعات و تجهيزات اتومبيل اشاره دارد،سرقت مبدل كاتاليستي اگزوز اتومبيلهاي جديد كه حاوي فلزاتي چون پلاتين و نيكل است و ارزشي بيش از طلا دارد!، سارقين اين قطعات اتومبيل را دست نخورده در كناري رها مي كنند در حاليكه كليه هاي! اتومبيل را به سرقت برده اند و در بازار سياه اين قطعات تا چندصد دلار بدون دردسر و منت اوراقچي! به فروش مي رسانند!(دارندگان اتومبيلهاي خارجي چند ده ميليوني در ايران از اين به بعد تجهيزات كاتاليستي مجاور اگزوز را چك كنيد!،شايد سارقين ايراني هم ارتقاء گرايش داده باشند!).

پ.ن: اگر اين طريقه جمع آوري مطالب را بيشتر پسنديد،من را مطلع كنيد!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes