Sunday, August 30, 2009

وجدان درد عقب ماندگی از فیلمهای دیده نشده!


ما ایرانیهای جوانی نکرده! عادت داریم به یاد جوانی و افسوس های جدا ماندن از آن دوران باشیم,ولی امروز من با دیدن این فیلم هوس کردم زودتر به پنجاه سالگی و بعد آن برسم و از تجربه این چنینی لذت ببرم,داستین هافمن و اما تامپسن ترکیب بی نظیری از بلوغ میان سالی, استقلال رای و غلبه منطق بر صحنه ایجاد کرده اند و اطمینان می دهند که میانسالی نیز مجال آغازیدن دارد!...
تا حالا دقت نکرده بودم که تقاطع غیر هم عرض می تواند تمثیلی از تقابل فرهنگها در جامعه ای متروپولیتن باشد, این فیلم مستقل را برای نشان دادن بعضی زوایای پنهان مهاجرت را به عشق مهاجرتهایی مثل خودم توصیه می کنم!, کارگردان فیلم خودش مهاجری آفریقایی تبار بوده است,اتفاقاً خانواده ای ایرانی نیز با یک شاهکار تاسف بار! در فیلم به تصویر کشیده شده اند..
پ.ن: دوباره با تعدد فیلمهای دیده نشده روبرو شدم وباید هر چه سریعتر آنها را ببینم تا با وجدانی آسوده به خواب بروم!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes