Wednesday, August 5, 2009

كپي برداري سياسي كوتوله ها به قصد قربت!


از زمان تحصيلات ابتدايي از تقلب كردن و تقلب دادن متنفر بودم و به همين لحاظ بسياري از هم دوره ايها در موقع امتحان چشم ديدنم را نداشتند!،هرچقدر هم برايشان توضيح مي دادم كه اين يك خوي شخصي است و از كپي برداري متنفرم،همه قضيه را به خودخواهي شخصي ام نسبت مي دادند،بعدها در مقاطع بالاتر عليرغم اينكه ديگر شاگرد اول هم نبودم! و نمرات بسيار درخشاني هم در كارنامه نداشتم ولي باز هم به همان قاعده قبلي رفتار مي كردم! و از لحظه اي كه امتحان شروع مي شد فقط مي توانستم به برگه خودم نگاه بكنم و لاغير...
در وبلاگ نويسي و مشي شغلي ام هم همين آش و همين كاسه برقرار است و اگر ايده اي توسط شخص ديگري مطرح شود حتي اگر موضوع كاملاً با علايق من همخواني داشته باشد باز هم نمي توانم در حول و حوش آن مطلب اظهار نظري بكنم و اين هم نوعي بيماري است!!.
ديدن آدمهايي كه عادت دارند چزي را از جايي كپي كنند و در جاي ديگري بچسبانند در زمانه و ديار ما بسيار عادي شده است ولي از همه آنها تهوع آورتر دولتنامرداني! هستند كه از روي دستورالعملهاي نخ نما و ديكتاتور مابانه يك كوتوله ورشكسته سياسي ديگر كپي برداري مي كنند و مردم و سياست خارجي مملكت را قرباني بحرانهاي غيرقابل جبران مي سازند!.
پ.:حتماً خبر اخير مربوط به ديدار بيل كلينتون از كره شمالي و وساطت براي آزادي روزنامه نگاران آمريكايي كره اي تبار را ديده ايد،فقط فرض كنيد اين كوتوله وطني خودمان هم به دنبال خيالهاي خامي از نوع همتاي كره اي خود كيم باشد و دستگيري اتباع خارجي را دستمايه به زور پاي ميز مذاكره نشاندن آمريكا و اروپا قرار داده باشد! و عجب كپي برداري اسفناكي مي شود!!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes