Sunday, August 23, 2009

حدس بزنيد و جايزه بگيريد


بعضي از بانكهاي دولتي كه اول اسم آنها هم با "ت" شروع مي شود! و معلوم نيست به دليل كدام خدمات بانكي متفاوتي تيول حسابهاي كلان بعضي شركتهاي دولتي به نام آنها زده شده است تفاوت زيادي با حجره حاج رجب ندارند و در برخورد با مشتري و مديريت خدمات مشتريان از بقالي محله قديمي مرحوم پدرم هم چند پله عقبتر هستند!!.
امروز در صف انجام خدمات بانكي در يكي از شعبات،تصاوير پيوستي را شكار كردم،فقط حدس بزنيد سوژه چيست و دو جلد كتاب جايزه بگيريد!، هزينه پستي ارسال نيز بر عهده حقير بي منت پذيرفته است...
پ.ن: فقط آن همكاري كه در كنارم شاهد گرفتن عكس بود از ليست برنده ها به طور خودكار محذوف مي باشد!!.
پ.ن: در همين شعبه فكسني چرخش ماهيانه حسابهاي شخصي كارمندان و حسابهاي دولتي شركت سر به چند صد ميليارد تومان مي زند و ميزان حق جذب آن نيز از بهترين شعبات مركز شهر به مراتب بالاتر است و به قولي مديريت شعبه آن سرقفلي هم دارد!!.
---------------------------------------------------------------------------------------------
با تشكر از همه دوستاني(پپلا،پرستو،يونس،حسن،عرفان و پدرام) كه لطف كردند و حدسهايي را كه در مورد سوژه اين عكسها مي زدند در كامنت داني و يا گپهاي آنلاين مطرح كردند،عليرغم اشاره اي كه به خدمات مشتريان در متن شده بوده و ويژگي عيان آويزان بودن دو چيز مختلف در عكسها،كسي متوجه نشد كه اين شعبه بانك تجارت با همين روش قرون وسطايي كه در بقاليها هم ديگر به كار نمي رود اشياء گم شده مشتريان را در معرض ديد عموم گذاشته تا صاحبان آنها قدمي پيش بگذارند!!!،دريغ از اعلان يا اشاره اي به اينكه اين اقلام پيدا شده اند!!.
پ.ن: جوايز تا مسابقه بعدي بايگاني مي شوند!!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes