Thursday, October 25, 2007

جک بلک نازنین


آمریکاییها در شناختن هنرمندان واقعیشون،یک ملٌت بی استعداد هستند!،خصوصاً در هالیوود!،همین جک بلک نازنین رو ببینید،از هر انگشتش هزارتا هنر می ریزد!،ولی متاسفانه کمدین برای آمریکاییها موجود ناشناخته ای است،میمیک صورت،صدای منعطف و تواناییهای بی نظیر در جست و خیز و حرکات مشکل و باور نکردنی برای جثه و هیکل از او جوانک تپل مپل و تو دل برویی ساخته که همزمان در عرصه بازیگری(جدی -کمدی)وگویندگی و دوبلاژ وموسیقی راک و همچنین تهیه کنندگی آثار اخیرش به چهره موفقی بدل شده است.
جک متولد 1969 در سواحل کالیفرنیا از والدینی با شغل مهندسی ماهواره! است و پس از جدایی آنها در سن 10 سالگی و زندگی در نزد پدر بعلت علاقه به بازیگری و درام از سوی پدر به قطع مستمری تحصیلی محکوم شد! ،ولی راهش را برای تبدیل شدن به موجودی که در مدرسه راک یا ناچولیبره می بینید مستمراً ادامه داده است!.
متاسفانه تا کنون فقط یکبار برای فیلم مدرسه راک بعنوان بهترین بازیگر کمدین در گولدن گلاب نامزد شده است ولی می دانم که روزهای خوبش در راه هستند.همین چند روز پیش ناچو لیبره را دیدم و بازی با مزه چک در نقش راهبی واقعی از مکزیک با نام لوچادور که با زدن ماسک و مبارزه در رینگ کشتی کچ برای کودکان دیری که در آن خدمت می کرد،به شهرت رسیده بود و مایه های طنر شوخی با کلیسا و راهبه ها و کشیشهای عذبی که در آتش عشق گناه آلود به خواهرهای مقدس می سوزند و همچنین تک خوانیهایی در مایه راک که دیگر به جک سنجاق شده است.
پ.ن: ببینید و لحظه ای شاد باشید

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes