Tuesday, October 9, 2007

رویاهای موفقترین زنان


" اولین بار که اسم کالج کمبریج را شنیدم و عکس سردر ساختمان اصلی آن را،با صدای بلند در جمع خانواده گفتم که من برای تحصیل به کمبریج خواهم رفت!،پدرم و اکثر اعضای خانواده با تمسخر به من نگاه کردند ولی مادرم گفت: تو میتوانی برای تحصیل در کمبریج بورس بگیری و تمام تلاشش را کرد و مرا بایک پرواز ارزان قیمت و در یک فرصت کوتاه به دیدن لندن برد،در آنجا مابه دیدارهیچ استاد یا مقام رسمی و یا تور در دانشگاه کمبریج نرفتیم!،بلکه در زیر باران مداوم فقط چند ساعتی در محوطه های اطراف آن قدم زدیم و مادرم به من فرصت داد که خودم را در آنجا تصور کنم، سه سال بعد من با یک بورسیه در راه تحصیل در کمبریج بعنوان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین دانشگاهای جهان بودم،در حالیکه فقط با یک آرزو شروع کردم..." .
آنچه در بالا آمد بخشی از شرح حال یکی از 11 زن موفقی(
Arianna Huffington) است که برای در دست گرفتن قدرت و رهبری در جامعه نابرابر ما قبل از هر چیز به تحقق آرزوها و تصویر کردن رویاهایش پرداخته است،آرزو کنید،تجسم کنید و در بستر ذهنی این آرزو شروع کنید به ساختن پازلهایی که واقعیت مطلوبتان را شکل دهد،البته بودن والدین و بزرگترهایی که بتوانند در پر رنگ کردن این نقاشی ذهنی کمک حال باشند،بسیار ضروری است!،پس تصاویر ذهنی کودکانمان را جدی بگیریم،روزی واقعیت به همین شکل در می آید!.
پ.ن: شرح کاملی از آنچه بر این زنان گذشته در گزارش نیوزویک قابل دسترسی است،خودتان بخوانید و نیرو بگیرید!.
پ.ن: قبلاً در مورد فیلم The Secret برایتان از همین گام اساسی یا داشتن رویاهای شخصی صحبت کرده ام...

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes