Tuesday, December 18, 2007

در خانه اي در كنار درياچه صبر كنيم


بازيگران يك فيلم اكشن مثل Speed را بعد از سالها دوباره با هم در يك اثر درام بر اساس طرح داستاني از كتاب Persuasion به قلم جين آستين ديدن،واقعاً ميخكوب كننده است!.
خانه كنار درياچه(2006) اثر كارگردان آرژانتيني آلخاندرو اگرستي با بازيگري كينو ريوز و ساندرا بولاك و نقشي نه چندان تعيين كننده با بازيگري شهره آغداشلو،تنظيم مدرني از داستان جين آستين در زمان معاصر مي گذرد و دو انسان را براي انتخابشان در زندگي به داوري زمان واگذار مي كند...
پ.ن: بسياري از ما براي هر نوع انتخابي در زندگي بيصبرانه مي جنگيم و تلاش مي كنيم در حاليكه حقيقت هيجان انگيز اين فيلم هشدار مي دهد كه بايستي صبر كرد و همه چيز را به دست زمان سپرد،عليرغم تم روايت گونه داستان فيلم و حضور يك در ميان غايب بازيگران،تدوين تحسين كننده اي تا پايان فيلم شما را به همراه خود درگير خواهد كرد،نازلي را تشويق كرده ام كه فيلم را ببيند و از حسش بگويد،شايد او و ديگراني كه به زمان نياز دارند دريچه ديگري بر روي اين فيلم بگشايند.
پ.ن: راستي حضور كوتاه و پر رنگ كريستوفر پلامر را فراموش نكردم!،پدري هنرمند و خلاق ولي مانند اكثر ما مردها! خودخواه كه زندگي كودكان و همسرش را فداي شهرت و موفقيت خودش كرده بود...
پ.ن:بخش عمده اي از فيلم به تفسيري شخصي از زيبايي يك بنا و نگاه خلاقانه به ساختمانهايي كه در آن زندگي مي كنيم مربوط است و بيشتر بيانيه هنري و مدرن براي خلق يك اثر موفق معماري است و در شهر شيكاگو به شكار بعضي نماهاي زيبا پرداخته است.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes