Monday, December 31, 2007

زکام فرآورده والدین

یک توصیه بهداشتی مفید و تجربه شده برای والدینی مثل خودم دارم که گاهی از فرط کمی دانستن اشتباهات بزرگی مرتکب می شویم!، درحدود یکماه پیش احساس کسالت و شروع سرماخوردگی داشتم،به سرعت دکتر بهداری را دریافتم وبا یک عدد انژکسیون آنتی بیوتیک قوی همه چیز را در نطفه خفه کردم!،چند روزپیش با همان حس و شهود!و در پی سرمای شدید اخیردوباره پیش دکتر رفتم،اینبار در پاسخ دکتر که به تزریق حواله می داد ،مخالفت کردم و دو تزریق پیاپی را به صرف احتمال پایین آمدن سطح ایمنی بدنم رد کردم و نتیجه آنتی بیوتیک خوراکی و طولانی کردن درمان،درگیری یسنا با سرماخوردگی و کسل شدن وسرفه و ...
توصیه می کنم اگر کودک در منزل دارید،به محض احساس بیماری با قویترین و کوتاهترین روش پیش از انکه کودکتان را نیز مبتلا کنید،درمان را شروع کنید!.
پ.ن: در عکس یسنا را در حال نقاهت و تماشای تلوزیون در آغوش پدر می بینید،هیچوقت در حالت عادی او را نمی توان در این حالت آرمیده دید!

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes