Tuesday, July 31, 2007

کنسولهای آداپتیک را دیده اید؟


با حرکت جدید بچه های بالاترین به مدد یاور همیشگی آشنا شدم،منظورم همان Adoptic است که این روزها تو خیلی از وبلاگها کنسولش را می بینید و یک نوع سیستم تبلیغاتی درون وبلاگی محسوب می شود،در همین نگاه اول بزرگترین مشکل به نظر من تکرار لوگوی تبلیغاتی در یک کنسول سه تایی هست،فکر کنم شکیل تر و منطقی تر باشد که در هر بارگذاری تکرار لوگو امکانپذیر نباشد،یعنی ساختار احتمالاً تصادفی نمایش لوگوی تبلیغاتی را به محدودیت تکرار مجهز کنند.
اگر بخواهیم جامعه درونی وبلاگهامان را حفظ کنیم بایستی برای مدیریت لوگوهای هرز و حذف آنها هم سیاستی در نظر گرفته شود...
به گمان من این حرکت هم تصویری از اینده رسانه های مستقل هست که با کمک همدیگر بر سر پا خواهند ماند!،فعلاً در حال آزمایش این محیط هستم،ولی از طراحی گرافیک آن خوش آمده است مارا!!

پ.ن: این هم لوگوی من در آداپتیک هست که البته دستساز خودم نیست و نمایی از یک اتاق فکر سیستماتیک را نشان می دهد!

پ.ن: اگر کسی برای پیوستن به آداپتیک دعوتنامه خواست خبر کند!

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes