Sunday, July 8, 2007

همشهری جوان و گروه ارزشی لینکن پارک!


شماره اخیر همشهری جوان که بخشی از مجموعه فرهنگی شهرداری تهران و نشریات ادواری همشهری به حساب میاد و هفتگی چاپ میشود به بررسی فعالیتهای هنری گروه معروف راک لینکن پارک پرداخته که من هم از شعرها و تم کارهایشان بدم نمی آید و همین چندی پیش در برگزیده صداهای مردانه آنور آب! به آنها هم اشاره داشتم.

تا اینجای کار اصلاً بد نیست و به خودی خود از نظر من اتفاق پسندیده ای است که یک نشریه با حال و هوای از پیش دانسته ای که افتد و دانی!، به بررسی چیزی می پردازه که طرف توجه نه من بلکه بسیاری از جوونها و اونهایی که موسیقی جدی رو می پسندند قرار گرفته،ولی نکته تاسف آور این هست که در دیار ما،اگر همشهری این مطلب را چاپ بزنه یا از چگوارا حرفی بزنه یا هر چیز دیگری،اجازه صحبت و اظهار عقیده دارد(خودی و نخودی!)،ولی اگر مرحوم هم میهن یا سایر مرحومین وادی مطبوعات جرات همین کار را می کردند،عمو مرتضوی نقره داغشون می کرد! یا اگر یکی از همین جوانهای نسل حاضر جرات کنه و یکی از آهنگهای بکوب همین گروه کذایی رو در اتومبیلش با صدای کمی بلند گوش کنه حتماً دچار بازخواست برادران ارزشی میشود!
یک پیشنهاد به فکرم رسیده که بشود جو موجود را به سمت تلطیف پیش برد!:
اینکه اگه آهنگ توپ و با حال و با شعر و ترانه بدردبخور به دستتون می رسه ،یا فیلم جالبی برای طرح در نشریات می بینید یک نسخه برای برادران و خواهران ارزشی همشهری جوان که فعلاً باز شاهی بر سرشان نشسته بفرستید تا در صورت جلب توجه آنها حداقل یه اطلاع عموم طالبین برسد!


blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes