Wednesday, July 25, 2007

تهرون تهرون که می گن...


جذابيت هاي منحصر بفرد تهران




تهران تنها شهري است که در آن مي توانيد وسط خيابانهاي آن نماز بخوانيد، وسط پارک شام بخوريد، در رستوران به ديدن مانکن هاي لباس هاي مدل جديد برويد، در تاکسي نظرات سياسي تان را بگوييد، در کوه برقصيد، اما براي ملاقات با نامزدتان بايد به يک خانه خلوت برويد.
تهران تنها شهري است که در آن دو نفر روي دوچرخه مي نشينند، چهار نفر روي موتورسيکلت مي نشينند، شش نفر توي ماشين مي نشينند،۳۰ نفر توي ميني بوس مي نشينند و۶۰ نفر سوار اتوبوس مي شوند.
تهران تنها شهري است در دنيا که پياده ها حتما از وسط خيابان رد مي شوند، اتومبيل ها حتما روي خط عابر پياده توقف مي کنند و موتورسيکلت ها حتما از پياده رو عبور مي کنند.
تهران تنها شهر دنياست که در آن هميشه همه چراغ ها قرمز است، اما هر کس دوست داشت از آن عبور مي کند.
در تهران از همه جاي ماشين ها صدا در مي آيد، جز از ضبط صوت آن.
در تهران هيچ جاي زنها معلوم نيست، با اين وجود مردها به همه جاهايي که ديده نمي شود نگاه مي کنند.
همه در خيابان ها و پارک ها با صداي بلند با هم حرف مي زنند، جز سخنرانان که حق حرف زدن ندارند.
تهران تنها شهري است در دنيا که همه صحنه هاي فيلمهاي بزن بزن را در خيابان هاي شهر مي توانيد ببينيد، اما تماشاي اين فيلمها در سينما ممنوع است.
مردم وقتي سوار تاکسي مي شوند طرفدار براندازي هستند، وقتي به مهماني مي روند اصلاح طلب مي شوند و وقتي راه پيمايي مي کنند محافظه کارند و وقتي سوار موتورسيکلت مي شوند راست افراطي مي شوند.
رانندگي در تهران مثل سياست ايران است، هرکسي هر کاري دلش بخواهد مي کند، اما همه چيز به کندي پيش مي رود.
ماشين ها در کوچه هاي تنگ با سرعت۸۰ کيلومتر حرکت مي کنند، در خيابانها با سرعت ۲۰ کيلومتر حرکت مي کنند و در بزرگراهها پارک مي کنند تا راه باز شود.
در شمال شهر تهران مردم در سال۲۰۲0 ميلادي زندگي مي کنند و در جنوب شهر در سال۲۰ هجري قمري.
پ.ن:حتماً تابحال متوجه شدید که من از سایت دیگری مطلب برداشت نمی کنم جز اینکه برداشت خودم را هم اضافه کنم،ولی ایندفعه اینقدر مطلب چسبناک بود که بدون اینکه متوجه بشوم دیدم دارم در صفحه خودم کپی می کنم!!! من را ببخشید ،همانطور که می بینید خیلی جالبه!
لینک اصلی مطلب

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes