Sunday, July 22, 2007

غیرت و تعصب ویژه سردار رادان و تیم ملٌی فوتبال


فرزاد حسنی به نسلی از ملٌت ما تعلق داره که همیشه موج سوارهای خوبی هستند و اگر حرفی میزنند که به نوعی از میراث درد مشترک یاد می کند،به نوعی به درد شخصی خودشان اشاره می کنند،در واقع از سر تصادف دردشان با رنج ملٌتی مشترک است!
برنامه کوله پشتی 4 در دو شب متوالی یک نماینده از سیستم پلیس کشور را به تصویر کشید که مانند سایر دستگاههای اجرایی کشور شدیداً درگیر سلایق شخصی و گروهی خاصی است و بدون اتکاء محوری به قانون به پیش می راند، بحث امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل و اوباشی که یک شبه هم بوجود نیامده اند و از سر تصادف به لحاظ سنی کاملاً دستپرورده دوران حکومت اسلام ناب محمٌدی هستند،گره های اصلی خود را به خوبی به نمایش گذاشت.
جناب سردار رادان!
شما در شب اوٌل تقریباً چیزی برای استدلال کردن در مورد برخورد با حجاب نداشتید و گویا سلیقه خود را بر تمام سلایق دیگر مرجح دانسته و بدون داشتن اطلاعات پایه حقوقی از غیرت مندی خود و همکاران و سایر اذناب نام می بردید،بدون آنکه لحظه ای بیاندیشید در کدام جایگاه سخن می گویید و شما بعنوان یک فرمانده پلیس پایتخت اصلاً مجوزی برای نادیده گرفتن قانون و دم زدن از سلایق شخصی خود و یا گروهی خاص دارید؟آیا غیرت و مردانگی شما حکم قانونی دارد؟
در شب دوم آن روی سکه نیز هویدا شد و یک خاطره قدیمی از فرماندهان شهربانی دوره عاری از مهر! را به یادم آورد،که برای آرام کردن یک شهر کوچک از یکی از افسران خشن و لمپنی استفاده می کردند که با ادبیات لات و لوتها حرف میزد و عمل می کرد،شما نیزدر هیچ کجای صحبتهایتان حتی یک کلمه به چارچوبهای قانونی و مدیریت عملیات و اطلاعات و کسب مجوزهای قانونی برای برخوردهای انتظامی با اشرار اشاره نکردید و باز با استفاده از سخنان متعصبانه و غیرت مدارانه! به توجیه اعمال خشونت آمیزتان در عملیات برخورد با اشرار پرداختید،آیا شما از میزان بازگشت خشونت به ازای خشونتی که به خرج دادید مطلع هستید؟،سردار محترم در همه جای دنیا تجاوز به عنف از جرایم عمده و با اشد مجازات قانونی از لحاظ قوانین همان کشور به حساب می آید،پس دیگر نیازی نیست که از همه بپرسید اگر با خواهر یا مادر شما چنین عملی می شد چه می کردید؟؟،مگر قرار است در یک جامعه قانون محور خود مردمان مجری قوانین جزایی باشند؟؟،با گفتن چنین کلماتی جز بر پا کردن شور و تعصب کور هیچ کمکی به انتظامات کشورتان نمی کنید...
سردار رادان!
شما وسایر فرماندهان زحمتکش دیگر نیروی انتظامی بایستی ادبیات قانون را در مصاحبه ها و چارچوبهای انتظامی رعایت کنید تا ما مردم هم قانون را به خاطر داشته باشیم...
پ.ن:راستی تیم ملٌی غیرتمند و متعصبمان هم نتیجه نگرفت!،شاید این نیز از نتیجه سحر است،غیرت ابزار فردی برای تعهد به انجام وظیفه است ولی جای تاکتیک،مدیریت و تکنیک را نمی گیرد،والا استاد اسدی هم می توانست جزء ستاره های فوتبال دنیا باشد!!!

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes