Saturday, April 14, 2007

در مناقب صاحب اصلی وبلاگ


این دختر شیطونی که می بینید و امروز 9ماهگی رو پشت سر گذاشته، یک جورایی صاحب اصلی این وبلاگ به حساب میاد و در آینده نه چندان دور به صورت شفاهی و بعدش هم اگر عمری باشه،خودش مکتوب شخصی خواهد گذاشت،الان صاحب 2 دندان قطعی و مهلک در فک پایین و 4 دندان در حال رویش در فک بالاست،که این فک بالا تو این چند روزه باعث کج خلقی یسنا شده و کمی هم تو میل به غذا تاثیر گذاشته،از جیغ زدنش بگم که انواع جیغهای دخترانه رو در دامنه 4-10 دسی بل! تولید میکنه و به گمان خودش حرف میزنه،اعتراض میکنه یا اظهار وجود و بعضی موقعها هم نشونه ذوق کردنه...

مادرش امروز تماس گرفته و عجز و لابه میکرد که از دست جیغ زدنش ذله شدم و من هم دستی دور به آتش از محل کار دعوتشون میکردم به صبر و مدارا!!(اگه خودم خونه بودم روانی می شدم!)

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes