Tuesday, May 27, 2008

یسنا و تجربه استخر بادی

من و مامان یسنا,تله پاتی و ذهن خوانی عجیبی با هم داریم,امروز در محل کار مشغول خواندن مقاله ای در مورد لزوم آموزش شنا و غوطه وری به نوزادان بودم و بعنوان یک آب باز قدیمی!,پیش خودم تصور می کردم که چطور یسنا را به استخر خواهم برد و شنا ولذت بردن از آن را تجربه خواهد کرد...
شاید برایتان جالب باشد که به محض رسیدن به خانه ,با استخر بادی یسنا و هنر عکاسی مهربان مادرش روبرو شده ام! و اینکه همان موقع خیالپردازی من یسنا در استخرش اولین تجربه آب و غوطه وری را تجربه کرده است!.


پ.ن:از مادربزرگهای مهربان یسنا که هر کدام یکعدد استخر برایش هدیه آورده اند کمال تشکر را داریم!.
پ.ن:لزوم آموزش شنا به کودکان در سنین کم در کشورهای اروپایی خیلی جدی گرفته شده و تا آنجا که می دانم در هلند بعنوان کشور کانالها و آبراهه ها برای سن 4 سالگی به بعد اجباری است!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes