Sunday, May 25, 2008

صنعت مادري كه خودش يتيم مانده است


امروز صنعت نفت،بعنوان تنها مجراي گذران اقتصاد و معيشت اين مملكت صد ساله شد!،در حاليكه ساعت 9 صبح براي كارمندانش 15 ثانيه آژير پخش شد و در وعده نهار يك شكلات اضافه كنار غذا سرو شد و در بسته بندي پلاستيكي آن نوشته شده بود: " نفت،نعمت،تلاش و شكوفايي"...و ديگر هيچ!
برخلاف تصور دكتر مهندس اكونوميست هيچ مافيايي در ميان كارمندان نفت پيدا نشد! ،و از خوان كرم آن نيز چيزي نصيب آنها نبوده است جز كار طاقت فرسا و طويل المدت و گويا جز حقوق و دستمزد اين قشر زحمتكش كه به درستي نان و هستي اين ملت را فراهم مي آورند،مشكل عديده و فساد مالي ديگري وجود ندارد...
اميدوارم كه معلمان فهيم نيز پس از چندين سال آلت دست بودن متوجه شده اند كه سوراخ دعا جاي ديگري است و فيش حقوقي يك مدير عاليرتبه نفت در واحدهاي عملياتي جنوب محلي از تشابه با كارشناس هم پايه اش در دبستاني در تهران ندارد! و اصولاً طرح چنين دعوايي به چه پايه نابخردي نياز داشته است!!.
پ.ن: خيلي دردآور است كه هيچكس ،هيچوقت به آنچه در قلب توليدي صنعت نفت مي گذرد توجه نكرده است و فقط پاره اي توهم و سوء شهرت كاذب پايه تصميم گيري و قضاوت در مورد آدمهايي شده است كه روزانه تا بيش از 12 ساعت در محل كارهاي طاقت فرساي عملياتي با آتش و بخار و مواد قابل انفجار و سمٌي سر و كار دارند تا چرخ معيوب اقتصاد اين مملكت بچرخد و آنچه بعنوان تراز پايان سال در جيبهايتان و حسابهاي بانكي تان مي بينيد را به جاي اندوخته و سهم تلاش فقط خوتان فرض كنيد!!،هيچكدام از شما مي دانيد چه نقشي و سهمي در درآمدهاي اين كشور داريد؟؟!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes