Sunday, February 15, 2009

80 سال عقبتر از...


اگر دريك جامعه 80 سال پيش از ما تصميم مي گيرند كه سد راه حركتي غلط و برضد منافع اجتماع شوند،مي توان مطمئن بود كه درطي همين مدت نيزحركتهاي اجتماعي مثبت و رو به جلويي پيشتر از ما انجام داده باشند.اينكه دستگاههايي كه بايد درخدمت جامعه باشند مسير خودرا درجهت منافع جمع قليلي و بر ضد جامعه دنبال كنند بايستي از جايي متوقف شود وجامعه شهري لس آنجلس دردهه 30 ميلادي توانستند با استفاده از روشنگري يكي از قربانيانان كجروي پليس لس آنجلس نقطه عطفي در پالايش دستگاه انتظامي و عدالت ايجاد كنند.
داستان واقعي ربوده شدن كودكي 9ساله و اشتباهات اداره پليس در تشخيص هويت او و عدم اعتراف آنها و ادامه اشتباهات تا سر حد سربه نيست كردن مادر كودك در يك بيمارستان رواني از آن تلنگرهايي است كه بايد به ذهن متلاشي شده ساختارهاي قانون گريزي كه خود را نماينده قانون هم مي دانند، زده بشود!!.
كلينت استوود 80 ساله هنوز هم حرفهايي براي گفتن دارد كه از پشت دوربين مي زند و تا نزديكي نخل2008 كن هم خريدار پيدا كرد و امسال نيز در اسكار81ام بايد منتظر عقبه جوايزدر انتظار فيلمChangeling باشيم.بازي زيرپوستي آنجليناجولي پس از سالهاي شادابي وچهره زيبا!،از وي چهره جديدي دربازيگري ساخته است.
پ.ن: معناي لغوي اسم فيلم از داستانهاي جن وپريان برمي خيزد و به معناي كودكي است كه پريان به جاي كودك دزديده شده مي گذارند!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes