Wednesday, July 30, 2008

بدبويي: داستان يك جنايت

ما مردم خوشبويي نيستيم،و در خودمان مسئوليتي درقبال شامه آدمهاي اطراف احساس نمي كنيم!،يك نگاهي به متوسط جامعه داشته باشيد از همان اول صبح مي شود در تاكسي،سرويس اياب و ذهاب و صف پياده رو انواع بوهاي غير قابل تحمل را از مردم اين ديار استشمام كرد،واقعاً اين چه ظلمي است كه درحق خود وديگران مي كنيم؟؟.


اضافه بر بوهاي غيرقابل تحمل تن و بدن و عرق مي شود به بوهايي مانند سيگار،بوي خوردنيهاي بد بو!از دهان،و يا حتي انواع تخليه گاز معده نيز اشاره كردكه در روزهاي گرم تابستاني انتخاب فضاهاي بسته عمومي را به شكنجه اي تا سرحد مرگ تبديل مي كند!.
نوول معروف آلماني عطر: داستان يك جنايت حول و حوش اثرسحرآميز و اغواگر بوها به تحرير درآمده است،كه چگونه ميل به حفظ و پايايي بو و عطر،يك جوان فرانسوي را برآن داشت تا به قتل رساندن يك گروه از دوشيزگان زيباروي فرانسوي،به اعجاز ماندگارترين بوها و روح الروايح دست پيدا كند...
پ.ن:فيلمي نيز بر اساس اين نوول ساخته شده است.
پ.ن:ديدن فيلم عطر به فكرم انداخت كه بدبويي و بوي نفرت انگيزي كه از بعضي بدنها به مشام مي رسد نيز مي تواند انگيزه جرم و جنايت باشد!!.
پ.ن: اين شركت ما يك غلطي كرده و در كنار سرو غذا حبه سيرتازه نيز توزيع مي كند و جماعت بي مبالات همكاران كه انگار به اكسير زندگي يورش مي آورند،مقادير زيادي را خام خام خورده و ديگران را شكنجه مي كنند!،يكي از تنها مواردي كه امكان دارد من هم به قتل و جنايت بخاطر بو رو بياورم ،همين مورد كشتار جمع كثيري از همين همكاران است!!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes