Friday, April 16, 2010

رسانه و دموكراسي Lily Kember

جوايز سبز نشريه اينديپندنت در سال جاري براي شجاعترين سوپرماركت بريتانيايي تا سبزانديش ترين سياستمدار اعلام گرديد!.در اين ميان جايزه بهترين تلاش اعتراضي در قبال توسعه نامتوازن و معارض محيط زيست به دانشجوي رشته مردم شناسي دانشگاه ادينبورگ تعلق گرفت.
ليلي كيمبر 23 ساله در سالهاي گذشته به همراه جمعي از معترضان به ساخت باند سوم فرودگاه هيثرو لندن به صورت غيرقانوني وارد محوطه فرودگاه شده و از پرواز هواپيماها جلوگيري كرده بودند.ليلي پس از بازگشت از تجربه ترسناك و مايوس كننده بازداشت مي گفت ولي در مقايسه اعمال بشري كه منجر به تغييرات اقليمي ناگوار شده اند را ترسناك تر تلقي كرده بود!. ليلي با تمركز بر استانداردهاي ساخت و توسعه فرودگاه، معترض طرح توسعه فرودگاهي شهر ادينبورو نيز بوده است و در اين رشته به متخصص اعتراض در قبال توسعه نامتوازن فرودگاهي بدل شده است.او هم اكنون به روستايSipson در جوار هيثرو و محل در نظر گرفته شده براي توسعه فرودگاه نقل مكان كرده و در كنار اهالي روستا براي توقف طرح مذكور مبارزه مي كند!.
پ.ن:تشويق مردم به اعتراض قانوني در قبال حقوق انساني از طريق اهداي جوايز و طرح در رسانه هاي تاثيرگذار از بهترين شاخصهاي دموكراتيك رسانه در جهان است.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes