Saturday, August 16, 2008

گاف اخبارعلمی 19:30 و کارتابل منجی


اخبار 19:30 شبکه دو, قرار است تهیه کننده و ارائه کننده اخبار علمی باشد!,همین چند لحظه قبل خبری را در مورد خودکفایی فنی در بخش مطالعات مخزنی به اطلاع رساند که در مورد تکنیک شناسایی ترک خوردگی در دیواره مخازن نفتی در منطقه بنگستان اهواز بود و تصاویر پخش شده مخازن فلزی نفتی روی زمینی را که مخصوص انبارش نفت خام و فراورده های نفتی است نشان می داد!.

پ.ن: برای اطلاعتان اضافه کنم مخازن طبیعی نفت خام OIL Reservoir در زیر زمین,پدیده ای طبیعی و زمین شناختی هستند و مخازن فلزی انبارش مواد نفتیTank Storage دست ساخته بشر!,اولی را کارشناسان زمین شناسی و اکنشاف و استخراج آسیب شناسی می کنند و دومی را مهندسان مکانیک و بازرسان فنی و متالورژی!.

ساعت 16:30متوجه شدم که کاری باقی نمانده,سرویس هم رفته و باید تا ساعت 19 بمانم,ولی با چک کردن کارتابل یک پیغام مشعوف کننده داشتم که من را از طریق اتوماسیون و شبکه شرکت به پوشه ای خصوصی راهنمایی می کرد که در آن یک فیلم اکشن و فانتزی انتظارم را می کشید تا بتوانم اداره را تا پایان وقت تحمل کنم!.

پ.ن: وقتی تمام طراحان چهره آرایی جنگهای ستاره ای,هزارتوی پن وپسر جهنمی دست به دست هم بدهند و فیلمنامه قسمت دوم پسر جهنمی نیز به لطف کارگردان هزارتوی پن ,محتوایی ناتورالیستی بیابد,می توان بعد از ظهری را در فانتزی ارتش طلایی غوطه خورد...




پ.ن: موخره:با تشکر از فرستنده پیام مشعوف کننده!!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes