Tuesday, May 20, 2008

گاف عظما! در نتايج كارشناسي ارشد


با بررسي اوليه نتيجه خودم و سيد يوسف فهميدم يك گاف اساسي وجود دارد!،البته هر دو مجاز به انتخاب رشته هستيم ولي درصدهايمان با نمره كل و رتبه هايمان نمي خواند،من كه فوراً دست به شكايت شدم و از رييس سنجش تا روابط عمومي را مطلع كردم كه متقاضي بررسي مجدد نتيجه آزمونم هستم!،ولي ديشب متوجه شدم كه سايت رسمي سنجش براي اولين بار بدون آنكه توضيحي داده باشد،فرم اعتراض به نتايج را در كمال آرامش! در سايتشان در اختيار افسرده حالان قرار داده!!،حالا نميدانم كه اين بررسي چقدر به نفع يا ضررم تمام شود ولي كوتاه نخواهم آمد!.
پ.ن:اگر در مورد نتايجتان كمترين ترديدي داشتيد ،حتماً اقدام كنيد!.
پ.ن: نتايج كارشناسي ارشد امسال را بايد به حساب شكوفايي يا نوآوري و يا چه چيز ديگر گذاشت؟؟

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes