Tuesday, February 27, 2007

شکوائیه ای برای تمام فصول


یک مریضی بدی دارم و کسی هم نیست که دوا درمون درست و حسابی براش سراغ داشته باشه، هی میخوام تمرین کنم مثل شهروندهای جهان اول از تعارض و پاچه این و اون رو گرفتن فاصله بگیرم ولی نمیشه! ، اتمسفر ایرون می طلبه که گیر بدی،غر بزنی، فحاشی کنی و آخرش هم مثل سگ پشیمون بشی چرا این کارها رو کردی!،آقا من قیٌم نمی خوام،دیگه بعضی چیزا حالیم میشه، اونایی رو هم که سر در نمیارم می پرسم، باور کنید در مورد اینکه چرا حتی قدم از قدم بر میدارم فکر می کنم!،آقا من دنبال استقلال فکری و یک فضای باز برای نفس کشیدنم و فقط نگاه کردن، اگه دست بگیری جلو چشمهام دیگه نمیتونم فکر کنم!، اگه برام آقا بالاسری کنی نمیتونم خودمو کنترل کنم، در بهترین وضعیت هم قاط میزنم،اونم قاط مخلوط با بستنی و هویج اضافه.....

این روزها وبلاگستان به چند لایه و کاست و Generation تبدیل شده!، هر کی از راه برسه باید سرسپردگی همه پیشکسوتها رو قبول کنه، باید اگه میخواد تعداد مخاطبهای بیشتری نوشته هاشو بخونن از بلاگ گردونهایی استفاده کنه که بیشترشون یکدونه دیکتاتور تمام عیار و اونم نمیدونم به چه دلیلی در کسوت اندیشه! در راسش نشسته، باور کنید اگه کسایی مثل روبوی نازنین که خودش پاسوخته همین جماعته نبودن، چشمهام رو میبستم و جمع می بستم که همه این بلاگ گردونها یکی یکدونه دیکتاتور کوتوله زیر لباسشون قایم شده!!، به اسم شرایط عضویت هر کدوم یک لیست از انواع چیزهای بدتر از سانسور از همکاران بلاگ گردونشون طلب میکنند!، واین به همین جا ختم نمیشه،در حین کار هم خیلی بی ادبانه و خودمختارانه هر بلایی خواستند سر مطالبی که لینک دادید میارند!، باور کنید شاید به جرات بزرگترین مشکل اخلاقی من اینه که بیش از اون چیزی که جامعه ازم میخواد به خودم سخت می گیرم تا بتونم در آرامش باشم ولی بعضی از این حضرات به این هم راضی نمی شوند، باید خودمون رو در پای خودخواهیشون قربانی کنیم تا راضی بشن، ولی دیگه کافیه هربار که با هرکدومشون برخورد کردم و دیدم دارن اولدرم بولدروم میکنن با کمال شرمندگی یک عدد آبروریزی پیش بنده طلب دارند!!،علیرغم سفارشهای وبلاگ سلمان برای پرهیز از جنجال و عدم واگویی حقایق اخلاقی و سیستماتیکی که برای طرفین قائله محفوظه و با دعای خیر برای بروبچ بالاترین و 2در2 و ایاکس که امیدوارم درد و بلاشون بخوره تو سر دیکتاتورهای روشنفکرنما!!! ، بقیه حضرات بدونن که به منتقدانشون یکی دیگه هم اضافه شده!!!

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes