Saturday, September 15, 2007

چسب زخم کودکانه

معمولاً کوچولوها با زخم و زخم بندی و چسب زخم میانه خوبی ندارند و به هیچ وجه بانداژ و چسب زخم را تحمل نمی کنند،من از سالها قبل مشتری محصولات3M بودم و به خصوص انعطاف پذیری و ضد آب بودن و دوام خوب آن در قبال اثرات محیطی مشوق من بوده که در مراکز خرید آنور آب به دنبال انواع چسب زخمهای جدیدش باشم،تازه ترین ابتکار این شرکت در بخش چسب زخم که در بازار با نام Nexcare™ که از لاینهای جنبی تولیدات 3M محسوب می شود، معرفی می گردد،چسب زخمی است که شکل ظاهری روی بانداژ با شخصیتهای کارتونی والت دیسنی تزیین شده است و کدام کودکی است که برای استفاده آن اندکی تردید کند؟؟!.

پ.ن: من معمولاً تبلیغ هیچ مارک و براندی را در سایتم نمی کنم ولی این یکی حیف است...!

پ.ن: راستی سٌید کارتون همین برچسب را دارد و آن یکی سٌید هم تازه گیر آورده است!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes