Tuesday, September 4, 2007

اکبرو....


{این جور مواقع می شود گفت: کشتیبان را سیاستی دگر آید!!!.
موازنه قوا و تعدیل جوٌ "همونی که من می گم!!" و کمک به بیرون آمدن سیستم از حالت تک صدایی می تواند خبر خوبی برای همه باشد!.
من به خودم قول دادم اگر در بر پاشنه دیگری بچرخد و این آب رفته به جوی باز گردد،این دفعه نسبت به حق رای و انتخابات مثبتتر نگاه کنم!،اصلاً شاید بیش از این!!،من هم بروم در یکی از این ستادهای انتخاباتی به نفع یک چهره معتدل فعالیت کنم!،چرا که نه؟.
اولین اقدامات یک جبهه جدید در این مواقع می تواند استفاده از جایگاه قانونی و تور قانون برای پرداختن به ندانم کاریهای طرف روبرو و عقب نشاندن استراتژیک جناح تندرو است،همین طور دهنه زدن به بخش توتالیتری که گمان می کند وظیفه ای الهی برای قبضه کردن همه چیز دارد!،کمی افشای رسوایی مالی و اخلاقی هم پیشنهاد می شود تا بتواند کمی از هاله نور بکاهد!!.
به هر حال سکوتهای اخیر طرف برنده امروز بی دلیل نبود و معلوم بود که با ضرب شصتی آنچنانی خواهد آمد.}
پ.ن: از گفته های یک خوشبین و مثبت گرا که آینده را با همه رنگهای کج و معوجش هنوز روشن می بیند!!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes