Tuesday, January 11, 2011

پرواز فشاركي


نقد بي مسئوليتي در دوران حاضر فقط منجر به هدر رفتن انرژيهاي مثبت و تاثير دو چندان بر كاهش اميدواري مي گردد به همين خاطر غر زدن و انگشت اتهام را روانه اين و آن كردن را كنار مي گذارم.
در سكوت و سكون و عدم وجود نشريات منتقد،در پرواز شب گذشته نشريه اي را ديدم كه نوك پيكان را مستقيماً به سوي دولت دكتر مهندس همه چيز دان كذايي گرفته است و به خوبي پيدا است كه جبهه جديدي در حال گشوده شدن و فرجي در تكوين است.
از آنجايي كه دكتر مهندس محبوب خود سمت شاگردي وزير راه را نيز دارد، در تيتر همين روزنامه در مورد سانحه غم انگيز پرواز اروميه به نقل از وزير راه خواندم كه : "مردم فشار مي آورند كه پرواز مي كنيم!" با توجه به پيشينه دانشگاهي ايشان و عدم تجارب كار اجرايي مستمر و وقوف كمي تا قسمتي آكادميك بر مقوله ترافيك ريلي، بد نيست به ياد ايشان بياورم كه مجوز پرواز به هواپيما از هر مقام ذيصلاح يا بي صلاحيتي صادر مي شود به جز خواست و فشار مردم!، براي سقوط بعدي دنبال دليل احمقانه ديگري باشيد!.
پ.ن: همسر يكي از همشاگرديهاي دانشكده نيز در ميان جانباختگان بود كه شنيدن خبر فوتش در اين سانحه كمي تا قسمتي باعث شد كه اين تيتر مسخره را به سخره بگيرم.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes