Wednesday, April 22, 2009

مات در کیش!

جزیره کیش و حرف و حدیثهای پیرامونش تا کنون نتوانسته بود راغبم کند که در میان برنامه مسافرت برایش جایی باز کنم تا اینکه تعطیلات عید نوروز بدون مرخصی و مصائب ویژه آن! باعث شد که سهمیه مسافرتی آن را امسال استفاده کنم!.
هوای معتدل پس از بارندگیهای اخیر به همراه خستگی مفرط مشروح! ما را برای رفتن به کیش در این چند روز اخیر بیشتر ترغیب کرد و تا چشم بازکردیم در جزیره بودیم و صد البته روز اول به سنجش مراکز خرید گذشت!, بحرانهای اقتصاد جهانی و شوکهای آن بعد از امارات به اولین جبهه مقدم ایران هم رسیده و مغازه های خالی از مشتری و فروشندگان عصبی و نا امید به وفور مشاهده می شد! ,کشور دوست و برادر چین و برچسب فروشان بازار تهران دست به دست هم ملغمه ای از اجناس بنجل را در یک محل برای طبقه متوسط ایرانی فراهم کرده اند تا سراب دوره تکنوکرانهای انقلابی تمام محتویات جیبهای آنها را در خودش فرو کشد!.
به لحاظ بازار و اجناس افتضاحی در کیش عرضه می شود که معلوم نیست به درستی دستپخت کیست؟ و قرار است تا کی نیز ادامه داشته !باشد.در کنار همه این بیریختی!, ساحل مرجانی و معدود تفریحگاه گران قیمت آن تنها چیزهایی هستند که می تواند باعث دلخوشی باشند و اگر هزینه های سرسام آور آن اجازه بدهد برای دمی آسودن و لذت بردن بد نیستند!.
پ.ن:فوتبالیستهای وطنی که در کیش پادشاهی می کنند با حاجی بازاریهایی که اهل بیت را به هر دلیلی از مرزها بیرون نمی برند!و معدودی از نوکیسه های بعد از انقلابی و اقازاده هاشان حاکمان بی تاج و تخت کیش هستند.
پ.ن:سرنوشت کیش و بازارها و ساخت و سازهای قارچی آن به تبع دبی!, با این شرایط و دیدگاه های دولت فعلی کاملاً پا در هوا است.
پ.نک هزینه های گذران و اقامت کیش هیچ ارتباط منطقی با کیفیت آن نداردو مانند این است که هزینه امارات یا تایلند را بی جهت در آب دریا میریزید!.
پ.ن:عکسها به یسنا و رفیق بازی و لذتهای او تعلق دارد که در پارک دلفینها و باغ وحش کیش کیفور شد!.
پ.ن: کاهش قیمت اتومبیلهای آمریکایی پای آنها را به جزیره هم باز کرده و تویوتا به نمایندگی ایرتویا باید نگران بازار بدون رقیبش در جزیره باشد که اکنون در حال تسخیر توسط کابوهای امریکایی است!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes