Monday, June 9, 2008

خريداران خانه به دنبال آموزش!

قضيه مسكن وخريد خانه،يك واقعيت جهاني است ولي با رويكردهايي كاملاًمتفاوت دراينسو و آنسوي آب دنبال مي شود.دراين سوي آب! كه من و شما هستيم،دغدغه اصلي تهيه منابع مالي اوليه است و بعد از اولين خريد با افاضاتي كه افراد بي مسئوليت در تريبونهاي كاملاً مسئول! مي كنند، روند رو به رشد سرمايه شما با ضرايب غير معقولي شروع خواهد شد!،سود نهايي تضميني است و ضررهاي احتمالي لحظه خريد به طرفه العيني با حلاوت سودهاي بعدي از ياد خواهد رفت.

و اما در آنسوي آبها!،خريد مسكن به جز كشور آفتاب تابان(فقط به خاطر قيمت پايه زمين و بهاي نهايي مسكن) در بقيه ساير نقاط معمور و گلستان! جهان با اندك اعتباري در ازاي فقط داشتن شغل امكانپذير خواهد بود و با وامهاي طويل المدت كم بهره،هر كسي مي تواند به فراخور درآمد و قدرت بازپرداخت اقساط صاحب خانه باشد. در شرايط فعلي با توجه به كاهش نرخ رشد اقتصادي در غرب،وضعيت مسكن با ركود شديدي روبرو شده است و متقاضيان خريد خانه را با حقيقتي جديد روبرو كرده است و آن عدم اطلاعات كافي براي سرمايه گذار ي موفق در طي خريد ملك و خانه است!.با همين توجيه مراكزي براي آموزش خريداران ملك در آمريكا به ثبت رسيده و به متقاضيان آن مدرك پايان دوره بعنوان خريداران مجرب! داده مي شود!!!.

پ.ن:دارندگان مسكنهاي نوساز با مساحت حداقل100متر در شهرهاي بزرگ ايران بدانند و آگاه باشند كه صاحب خانه هايي با قيمتي درحدودمتراژ مشابه آن در تورنتو،لس آنجلس و امثالهم هستيد!،لكن امكانات رفاهي مشابه را برايتان لوله كشي نكرده اند...

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes