Thursday, July 8, 2010

سرزمین آفتاب تابان-قسمت نهم

در این غربت,ساعتهایی است که نمیشود با راه رفتن و تماشای در و دیوار پر کرد!,فقط برای آدمی مثل من یک راه باقی می ماند!,رفتن به سینما و دیدن یک فیلم جدید! و البته یافتن فیلم انگلیسی زبان که ندیده باشی کمی تا قسمتی سخت خواهد بود!.
در مجموع سه فیلم را در توکیو و یوکوهاما تجربه کردم و از سه سینمای مختلف,چون سینماها در ژاپن به صورت کمپانیهای هم گروه با اشکال مختلفی از لحاظ سالن و کیفیت سرویس دهی به نمایش فیلم مبادرت می کنند.فیلمهای The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec, Iron Man 2 وSex and the City 2 سه فیلمی بود که شاید در حالت عادی در ایران خودم هم مبادرت به دانلود آن نکنم! ولی کفش پاره در بیابان را که نمی شود از یاد برد.فیلم فرانسوی اول به کارگردانی لوک بسون آخرین اثر وی بر پرده سینما است که ناخودآگاه شما را به یاد همه فیلمهای ایندیاناجونز+ مومیایی+ سری ماجراهای لارا کرافت و کمی هم پارک ژوراسیک می اندازد!!و فیلم س-ک-س و شهر قسمت دوم بر اساس همان سریال مشابه آمریکایی کمدی رمانتیک قشنگی برای زن و شوهرهای آمریکایی است.
پ.ن:سالن نمایش فیلمهای غیر ژاپنی معمولاً بسیار خلوت است ولی در مقایسه اگر فیلمی از نوع انیمیشنهای ژاپنی بر پرده باشد سالن سینماها دیدنی است!.
پ.ن:کیفیت صدا, نمایش و صندلی در همه سالنها بسیار خوب است و فعلاٌ قیمت بلیط 1200 ین است!.

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes