Wednesday, November 7, 2012

سریالی در مورد سریال ساختن

دوستان می دانند که با همه وقتی که برای فیلم دیدن می گذارم ولی تماشای سریالهای تلوزیونی را تا حد مینی سریالهای HBO تحمل می کنم!(اگرچه سریال بلند Game of Thrones را تقریباً با ولع دنبال کرده ام!), ولی به تصادف و معرفی دوستان سریال کمدی Episodes  را که سریالی کمدی در مورد چگونگی ساختن یک سریال کمدی است! را بسیار سرگرم کننده یافتم.ماجرا با  قرزدن یک زوج بریتانیایی شاد که نویسنده یک سریال موفق در کشورشان بوده و در حال دریافت جایزه بافتا هستند توسط یک مدیر شبکه هالیوودی آغاز می شود, مدیر هالیوودی با نشان دادن در سبز آنها را از سرزمین مه آلود و بارانی شان به سواحل گرم و آفتابی آمریکا می کشاند و در آنجا است که زوج بریتانیایی و تماشاگر با حقایق پشت صحنه ساخت یک اثر تلوزیونی در آمریکا بیشترآشنا می شوند.دو داستان موازی ساخت سریال کمدی و روابط شخصی تیم ساخت سریال در پشت صحنه لحظات مفرحی را رقم می زند که حضور مت لوبلن معروف از سریالFriends به نقشی خیالی درباره خودش, آن را به 30 دقیقه کمدی ویژه بزرگسالان بدل می سازد.تا کنون 2 فصل از این سریال اکران شده و روابط مثلث زوج بریتانیایی و لوبلن دستخوش اتفاقات زیادی گشته و سرنوشت تیم مدیریت سریال نیزدر پایان فصل دوم به جاهای باریکی کشیده است...
پ.ن: لوبلن با آن همه ید بیضاء روکردن در فرندز و جویی و سه بار کاندید در گولدن گلاب,فقط برای همین سریال به جایزه کمدین برتر سریال تلوزیونی گولدن گلاب در 2011 دست یافت!. 

پ.ن: سریال را به زن و شوهرها و نه جوانترهای مجرد پیشنهاد می کنم!,وقتی تماشا کردید علتش را در می یابید!.(برای خردسال و نوجوان مناسب نمی باشد تاکید می کنم).
پ.ن: فیلم پیرامون روابط زناشویی متفاوتی نسبت به فرهنگ شرقی ساخته شده پس آنهایی که تحمل یا درک بالغی از موضوع ندارند زیاد هم شوکه نشوند.
پ.ن: شوخی های فیلم خیلی بامزه تر از فرندز درآمده و ترکیب لهجه بریتانیایی آن زوج نویسنده با فرهنگ یانکی-کالیفرنیایی واقعاً دیدنی است.
پ.ن: کار ساخت و پخش سریال را شبکه های   Showtime وBBC 2 متقبل شده اند.   

blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes