Sunday, February 24, 2008

معرفي سيستم Win-Win-Win



دنياي ما هر روز ،بيش از پيش به دنيايي تبديل مي شودكه هر گونه اظهار نظر يا هر گونه تصميم گيري نياز مبرمي به شاخص،ايندكس و داده هاي پردازش شده دارد.
امروزه به راحتي در طي صحبت با يك شخص از طريق اطلاعاتي كه در طي جملاتش منتقل مي كند، مي توان به سطح عملكردي و امكان سنجي مناسبي از صحت داده هاي مورد بحثش دست يافت.
آدمهايي كه از كلماتي مانند در حدود يا تقريباً يا دقيقاً نمي دانم درباره موضوع مورد صحبتشان استفاده مي كنند ، در مقايسه با كساني كه براي اثبات ادعايشان از درصدهاي دقيق آماري و نسبتها و شاخصها و روندهاي اندازه گيري شده مستند نام مي برند، در سطح پاينتري تخمين زده مي شوند و اين روزگار روزگار بانكهاي اطلاعاتي و سامانه ها و زيرساختهاي اطلاعاتي است كه انواع داده هاي خام را به صورت مرتب دريافت و به انواع گزارشهاي تحليلي تبديل مي كنند.(قابل توجه كساني كه تا پايان برف و يخبندان امسال هنوز از آنچه رخ داده بود با تعجب و دهان باز ياد مي كردند!)

شايد مهمترين عاملي كه باعث مي شود جهان اول بسيار سريعتر نسبت به گرمايش زمين و تغييرات آب و هوايي واكنش نشان دهد و راهبردهاي جديدي خلق كند،بيش از هر چيز ديگر وامداري سيستمهاي جمع آوري بي وقفه اطلاعات است.
امروز سايتي را معرفي مي كنم كه تلفيقي از آژانسهاي معاملات ملكي و
GPS وسامانه محاسبه قابليت طي مسير با پاي پياده در آمريكا است!.


تلفيق اين سه بانك اطلاعاتي و محاسباتي شهروندان تارك الصلواه! و مرفه بي درد ينگه دنيايي! را قادر مي سازد براي انتخاب محل كار و سكونت و ياطي طريق بين دويا چند نقطه روي نقشه هاي شهري بتوانند از امكان قابل پياده روي بودن مسير خود مطمئن شوند يا از صرفه نزديك بودن محل كار و سكونت اطمينان حاصل نمايند و در پايان بتوانند تخمين بزنند به ازاي اين صرفه نزديكي محلهاي فوق در پايان سال چقدر كمتر دي اكسيد كربن انتشار داده اند!.
پ.ن:تلفيق اطلاعات،رفاه،مديريت آلايندگي محيط زيست،سلامت جسمي و اقتصاد براي ما ايرانيها چيزي در حد شق القمر و يد بيضاء است،ولي باور كنيد يك شهروند متوسط الحال در آنسوي مرزهاي ما بي دغدغه و بدون اجي مجي لا ترجي! از عهده اش بر مي آيد!.

پ.ن: سيستم كاملاً به صورت Win-Win-Win! طراحي شده و شهروند و آژانش معاملات املاك به صرفه قابل توجهي دست پيدا مي كنند و محيط زيست انساني نيز حتماً سود خواهد برد.


blog comments powered by Disqus
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes